מסך מחשב 21.5 LEDבמחיר מטורף!

יום שישי, 25 בפברואר 2011

ניקיטה עונה 1 פרק 16 תרגום מובנה


ניקיטה / Nikita עונה 1 פרק 16 תרגום מובנה - להורדה / צפייה ישירה בחינם 

סדרה זו מבוססת על הסרט הצרפתי מ1990 "ניקיטה / Nikita" , ועל הסדרה מ1997 "הגברת ניקיטה".
הסיפור מתרכז במחלקה סודית פיקציונלית של הCIA, הידועה כ"דיוייז'ן", אשר מאמן רוצחים צעירים. המחלקה בד"כ בוחרת צעירים עם עבר בעייתי, בד"כ בכלא, ובד"כ מאלה שאמורים לצאת להורג. אחרי שהמחלקה זיהתה מועמדים מבטיחים, הם מזייפים להם את המוות, ומציעים להם חיים חדשים. המגוייסים החדשים צריכים ללמוד להפסיק את הרגשות שלהם כדי להפוך לרוצחים מיומנים.

הורדה / צפייה ישירה:


http://www.megaupload.com/?d=ZECERXFR
http://www.fileflyer.com/view/9LORR8XY2SAFp
http://www.upnload.co.il/6Y0Oh5Pnw9uYlb-PcJsrzw



קרדיט לאתר horadot.net - על הלינקים.

7 תגובות:

Admin אמר/ה...

הפרק בתרגום, ברגע שיצא התרגום - נעדכן.

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

קצת תמונת מצב מה הצפי לצפיה עם תרגום

Admin אמר/ה...

עקב ויכוח שיש כרגע בין קבוצות התרגום - אין אפשרות לדעת אצל רוב הקבוצות - היכן אוחז התרגום, לכן ברגע שיצא - נעדכן.

אנונימי אמר/ה...

תודה, מחכה בקוצר רוח!
מחר בבוקר יכול לצאת התרגום כבר? או שיותר מאוחר?
כי אני מבין שהמתרגמים התחילו.

אנונימי אמר/ה...

איך רואים את הפרק ? אני לוחצת וזה נכנס לי לחשבון שלי .. אני חדשה פה אז קצת עזרה ( :

Admin אמר/ה...

עודכנו ההורדות - ולנוחיותכם - צפייה ישירה..

"איך רואים את הפרק ? אני לוחצת וזה נכנס לי לחשבון שלי .. אני חדשה פה אז קצת עזרה ( :" יש לך פה צפייה ישירה פשוט תלחצי על הכפתור play .

שבוע טוב :)

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More