מסך מחשב 21.5 LEDבמחיר מטורף!

יום שלישי, 3 במאי 2011

מלכי הבריחה עונה 1 פרק 9 תרגום מובנה

מלכי הבריחה / Breakout Kings עונה 1 פרק 9 תרגום מובנה - להורדה / צפייה ישירה בחינם.


תקציר הסדרה מלכי הבריחה / Breakout Kings:
במסע אחרי אסירים נמלטים, מארשלים אמריקאיים עושים עסקה עם מספר אסירים שברחו בעבר מבית סוהר. האסירים יצטרכו לעזור למארשלים בתפיסת אסירים נמלטים כדי לקבל עונש מינימלי בכלא, אך אם הם מנסים לברוח בעצמם, עונשם יוכפל!



צפייה ישירה / הורדה:






תורגם על-ידי Aviv_A ו-RomeoSub, מקבוצת מתרגם פרטי.
קרדיט לאתר horadot.net על ההורדות.

51 תגובות:

גל בראונשטיין אמר/ה...

מתי עולה אחי??

אנונימי אמר/ה...

כמה עוד עד שיצא התרגום ?

Unknown אמר/ה...

מתי יגיע תרגום?

Admin אמר/ה...

חברים, אני התחלתי לעבוד על תרגום הפרק (תרגמתי כ100 שורות) , והבנתי שיש 2 חבר'ה שתרגמו כבר פרקים קודמים - הם עובדים כרגע על תרגום, אין לי עניין לעשות עבודה שהם כבר עושים, לכן, אני ישאיר את העבודה להם, תהיו בטוחים שברגע שיצא - אני יעדכן אותכם.

אנונימי אמר/ה...

!תודה!

אנונימי אמר/ה...

קודם כל תודה על השירות המצוין שאתה עושה באמת תודה ענקית .
ולגבי פרק 9 הוא מוצג להורדה עם תרגום מובנה אבל אין אפשרות כזאת אז יש אותו או לא ?
חבל שאתה מפסיק לתרגם בגלל שאתה עושה עבודה מצוינת נקווה שהאחרים יהיו טובים ומהירים כמוך

Admin אמר/ה...

בכייף, כפי שרשמתי, אין תרגום מובנה בעקבות זה שיש מתרגמים אחרים.

נקווה :)

אני יעדכן שיהיה דש.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה בלוג פצצה..בהצלחה

Unknown אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על הכל:)

שחר אמר/ה...

יש חדש?

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אתה פשוט תותח המשך כך! אם אפשר בבקשה את התרגום בנפרד כשיצא זה יהיה מעולה

אנונימי אמר/ה...

יש תאריך מסויים שהתרגום יצא?

Admin אמר/ה...

חבר'ה, אני חולה עכשיו לככן אני לא יוכל היום לטפל בתרגום הזה.
במידה ויצא היום, אני יעשה מאמץ גדול לעדכן אותכם ולעלות את הפרק בתרגום מובנה.

צהריים טובים :)

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה, אני ממתין.
ודרך אגב, ראיתי שאתה משלב מידי פעם פרסומות באתר, האם אתה מתכוון להתחיל להשים מודעות כמו בשאר האתרים, חלונות קופצים וכדומה.. (שדרך אגב, אי אפשר לגלוש באתרים האלה, המודעות הללו פשוט משגעות את השכל..)

תודה מאיר.

Admin אמר/ה...

אהלן מאיר, התחלתי לשלב פרסומות בבלוג , בעקבות כך, שהבלוג גוזל ממני 4-3 שעות עבודה כל יום, ואני חייב לעשות משהו כדאי להרוויח מזה (כרגע אני רק מפסיד..) ולכן, אני משלב פרסומת אחת מידי פעם בעמוד מסויים, אבל אף פעם, אני לא ישים פרסומות כמו ב"שאר האתרים" , אני לא גזלן, ולא רודף אחרי כסף, אין לי עניין להרוס לגולשים את חווית הגלישה..

הפרסומות ששמתי הם הסיכוי האחרון של הבלוג לשרוד, נראה מה יהיה..

אנונימי אמר/ה...

מישו יודע מתי עולה??

Admin אמר/ה...

כמו שרשמתי - אני מנסה לברר האם מישהו מתרגם את הפרק, במקרה שלא - אני יתרגם אותו.

reuma1 אמר/ה...

מקווה שבקרוב ישוחרר התרגום לפרק 9,בכול מקרה תודה וכול הכבוד על ההשקעה שלך עד עכשיו

Admin אמר/ה...

בכייף :)
בנוגע לתרגום - הפרק נמצא בתהליכי תרגום, עומדים לסיים את התרגום.

הפרק מתורגם ע"י Aviv_A וRomeoSub. אלא 2 המתרגמים שתרגמו את הפרקים 6,7,8 , אני יעדכן שיהיה משהו חדש.

reuma1 אמר/ה...

ממש כדאי לחכות,התרגום שלהם מעולה,אומנם מובנה ובפורמט IDX אבל באיכות מאוד גבוהה ופונט ממש יפה ולא כמו שמופיע ב subscenter כתוביות של QSUB

אנונימי אמר/ה...

יש זמן משוער מתי התרגום יצא?

Admin אמר/ה...

אני כנראה ישיג לכם הפעם בפרמוט רגיל (SRT).

Unknown אמר/ה...

וואו אני מצטער שאני בא ככה בתלונות אבל אין מצב שזה יהיה היום?

Admin אמר/ה...

בקטנה.
התרגום לא ישוחרר היום, לילה טוב.
אני יעדכן מחר מה קורה עם התרגום.

----- אמר/ה...

שמעת על חוסם פרסומות וחלונות קופצים מאיר?
חפש בגוגל adblock plus, (בהנחה שאתה לא גולש באקספלורר, כי אם אתה גולש באקספלורר אני מניח שאתה לא יודע לקרוא)

Admin אמר/ה...

הודעה רשמית מהמתרגמים:
שלום לכולם!
כפי שאתם יודעים אני (Aviv_A) ו-RomeoSub מתרגמים את הפרק הזה (מלכי הבריחה עונה 1 פרק 9),
בעקבות בעיות טכניות שנוצרו במהלך תהליך התרגום הוא יתעכב עד היום.

אבל, היום בשעות הצהריים התרגום יהיה מוכן!
ומבטיחים לכם תרגום איכותי במיוחד..

תודה.

אריאל אמר/ה...

נו מה כבר צהריים בן אדם באלי לראות את הפרק בחיית תעשו הכי מהר שאתם יכוליםם
תודה מראש!!

Admin אמר/ה...

אל תשכח שגם לי וגם למתרגמים יש דברים אחרים לעשות חוץ מלתרגם... מנסים לעשות את המיטב.
התרגום אמור להשתחרר בשועות הקרובות.

אנונימי אמר/ה...

תודה למתרגמים...!!
אתם עושים עבודה נפלאה!!!

אנונימי אמר/ה...

כבר 8 וחצי יום חמישי הפרק יצא ביום ראשון חח בכל זאת תודה למתרגמים AVIV וROMEOSUB אם לא היו מתרגמים כנראה שהתרגום היה יוצא עוד חודש..

reuma1 אמר/ה...

חברה סבלנות גם אני....אבל כדאי לחכות ובנתיים תודה על כול ההשקעה של האתר הנפלא הזה

אנונימי אמר/ה...

אחי אם אתה יכול כשאתה מפרסם את התרגום...תפרסם אותו גם בנפרד לא רק מובנה....תודה!!!
אחלה מתרגמים!!!

אנונימי אמר/ה...

מותק עדיף כבר לראות עם כתוביות באנגלית מאשר לחכות מאה שנה לא יודע למה כל הקבוצות החליטו פתאום להפסיק לתרגם והם ממש מאחרים זה ממש חוסר אחריות מצידם. גועל נפש!

אנונימי אמר/ה...

נו , מה קורה עם הפרק המתורגם ?

אנונימי אמר/ה...

מישו יודע מתי עולה???

Admin אמר/ה...

חברים, אני מבקש להירגע..
המתרגמים לא חייבים לכם כלום, אין לאף אחד זכות להגיע בדרישות.
אנחנו עושים את המיטב, תזכרו שגם לי, כמו שאר המתרגמים, יש חיים גם מחוץ למחשב, תעריכו את מה שעושים בשבילכם.
אם Aviv_A ו-RomeoSub לא היו מתרגמים, לא היה יוצא תרגום בכלל , בגלל שהמתרגם של הסדרה נטש את הסדרה.

תחכו בסבלנות, הפרק אמור לעלות היום.

ברק אמר/ה...

אנונימי אמר/ה...
מותק עדיף כבר לראות עם כתוביות באנגלית מאשר לחכות מאה שנה לא יודע למה כל הקבוצות החליטו פתאום להפסיק לתרגם והם ממש מאחרים זה ממש חוסר אחריות מצידם. גועל נפש!

5 במאי 2011 21:36


תגיד לי משהו גבר, אתה לא חושב שאתה חצוף?
מי אתה בכלל? הם עובדים בשבילך? אתה משלם כסף לאתר?
אתה עושה משהו חוץ מלשבת, לקרבץ ולהתלונן?
תגיד תודה, תוריד את הראש ותתנצל...
יש לך בעיות, תחפש במקום אחר.
או לחלופין, תזיז את התחת שלך ותתחיל לתרגם, תתרום משהו במקום רק לבקש
וואלה יופי!

מצטער על ההתבטאויות אנשים, פשוט מטריפים אותי אנשים כפויי טובה.

ולכל השאר, תורידו רגל מהגז, שיהיה מוכן הם יעלו לנו את זה.

תפסיקו ללחוץ זה לא במקום, יש לאנשים האלו גם חיים, משפחה, עבודה, ילדים...


שיהיה לכולם חודש טוב ושבת שלום.

reuma1 אמר/ה...

תודה רבה

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה...

אנונימי אמר/ה...

קודם כל תודה על הכל ,אחלה אתר
ושאלה יש מצב למגה אפלוד כדי שגם אני והמשפוחה נוכל להינות
תודה ענקית

אנונימי אמר/ה...

תביא צפייה ישירה

Unknown אמר/ה...

איפה התרגום בנפרד

אנונימי אמר/ה...

אפשר לצפייה ישירה בבקשה??

Admin אמר/ה...

אין תרגום בנפרד, המתרגמים החליטו לא לשחרר את התרגום בנפרד.
צפייה ישירה יעלה כנראה במוצאי שבת, כרגע שמתי עוד שרתים.

Admin אמר/ה...

מומלץ להוריד מהשרת - Fileserve.com , שרת מהיר, ונותן אפשרות בחינם.

אנונימי אמר/ה...

תודה ענקית איזה כיף פרק חדש עם תרגום מובנה ,שיחקתם אותה
תודה לאתר ולמתרגמים ותודה במיוחד על שרת ה-fileserve
תמשיכו ככה אתם נהדרים

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה :)

אנונימי אמר/ה...

תודה גדולה לADMIN על ההשקעה וכן למתרגמים שמקדימים בכמה צעדים את האתרים האחרים! יישר כח!

אנונימי אמר/ה...

תודה! יש סיכוי לצפייה ישירה?

אנונימי אמר/ה...

תודה!

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More