מסך מחשב 21.5 LEDבמחיר מטורף!

יום שלישי, 3 במאי 2011

צ'אק עונה 4 פרק 22 תרגום מובנה

צ'אק / Chuck עונה 4 פרק 22 תרגום מובנה - להורדה / צפייה ישירה בחינם 


צ'אק הוא חנון מחשבים שמקבל יום אחד הודעת דואר אלקטרוני מחבר ותיק, כשהוא פותח אותה מתברר שמאגר מידע שכולל את סודותיה הכמוסים ביותר של ארה"ב הוכנס איכשהו לתוך מוחו. עכשיו הוא מגויס ע"י שני סוכנים מה-NSA וה-CIA על מנת לנצל את המידע שבמוחו לצרכים פטריוטיים. בדרך, הוא נדלק על סוכנת ה-CIA היפהפיה, שרה ווקר, ומנסה לשרוד בין חייו הכפולים כסוכן ממשלתי לחנון, כשברקע יש את אחותו האוהבת שמנסה לעזור לו למצוא כלה ואת חברו הטוב מורגן שלידו הוא נראה קצת פחות חנון.
הורדה / צפייה ישירה:





תורגם, על-ידי הראל זעירא וShlomi-SuB
סונכרן על-ידי הראל זעירא, תוקן על-ידי Shlomi-SuB
קודד והועלה לרשת על-ידי Series-Israel.blogspot.com

תרגום בנפרד להורדה

8 תגובות:

Admin אמר/ה...

כרגע שום מתרגם לא לקח על עצמו לתרגם את הפרק, יתכן ואני יתרגם את הפרק, אני יעדכן אם יהיה חדש.

אנונימי אמר/ה...

מה עם התרגום?

אנונימי אמר/ה...

יש התקדמות בתרגום?

Admin אמר/ה...

אני עדיין מנסה לברר מי מתרגם את הפרק.
אם יהיה לי זמן - אני יתרגם את הפרק.

ברגע שיהיה חדש אני יעדכן.

Admin אמר/ה...

התחלתי לתרגם, תרגמתי בינתיים רק 80 שורות מתוך 850, זה קשה מאוד לתרגם, הבדיחות של גף ולסטר אני לא מבין בדיוק, מקווה שיצא תרגום איכותי, אם אני ימשיך לתרגם.

לילה טוב.

אנונימי אמר/ה...

אני סיימתי לתרגם תפרק אבל פשוט לא באלי לפרסם אותו... מי שרוצה שיתקשר למספר שלי אני ישלח לו....
052-8723602

Admin אמר/ה...

יש תרגום, אני עובד לתקן מספר שגיאות, התרגום יפורסם מחר (חמישי) , במהלך היום.

Admin אמר/ה...

עודכן צפייה ישירה והורדה, תהנו.

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More