מסך מחשב 21.5 LEDבמחיר מטורף!

יום רביעי, 27 באפריל 2011

מלכי הבריחה עונה 1 פרק 8 תרגום מובנה


מלכי הבריחה / Breakout Kings עונה 1 פרק 8 תרגום מובנה - להורדה / צפייה ישירה בחינם.
תקציר הסדרה מלכי הבריחה / Breakout Kings 

במסע אחרי אסירים נמלטים, מארשלים אמריקאיים עושים עסקה עם מספר אסירים שברחו בעבר מבית סוהר. האסירים יצטרכו לעזור למארשלים בתפיסת אסירים נמלטים כדי לקבל עונש מינימלי בכלא, אך אם הם מנסים לברוח בעצמם, עונשם יוכפל!

צפייה ישירה / הורדה:







קרדיט לאתר blix.co.il על ההורדות והתרגום

32 תגובות:

Admin אמר/ה...

הפרק נמצא בתרגום, התרגום צפוי להשתחרר היום בלילה.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה

גל בראונשטיין אמר/ה...

תודהה אחי.. אולי תנסה לשים את הקישור גם לfileflyer?

Admin אמר/ה...

בבקשה חבר'ה, אני לא מעלה לfileflyer בגלל שאחרי כמה הורדות חייבים לשלם כסף על מנת להוריד, בשונה מmegaupload שנותן הורדה לגמרי בחינם..

הורדה בתשלום אני מעלה לשרת unlimit.co.il , שזה יוצא לגולשים באתר יותר זול, על הורדה מfileflyer תצטרך לשלם 4 ש"ח, לעומת unlimit.co.il שזה 3 ש"ח (להזכיר שfileflyer מקבלים יותר זמן לשימוש בסיסמא, אבל אני הולך לפי הורדה אחת..)

reuma1 אמר/ה...

תודה רבה

אנונימי אמר/ה...

בקיצ' קיצר, ממה שאתה אומר אני כבר מבין שאתה בנאדם ישר
שוואלה דואג ל"מעריצים" שלו שלא ישלמו ויהיה להם כמה נוח שאפשר... תאמין לי עם היה לך כמו באתרים אחרים אפשרות לעזור לך דרך PAYPAL והיה לי כסף בקטנה ממה שאני עושה שם הייתי נותן לך אותו בשמחה. ולא נראלי שאני היחידי.. (חפרתי..)

Admin אמר/ה...

תודה רבה, האמת שפתחתי את הבלוג כתחביב ומהר מאוד הוא תפס תאוצה (הצפיות וההורדות מגיעים למספרים שלא חלמתי עליהם) , אולי בהמשך אני ישלב כפתור לPAYPAL שיפשר למי שרוצה להודות על האתר.
אני לא יודע כמה זמן האתר ימשיך לפעול, וכמה זמן יהיה לי לתחזק את האתר, ולכן כרגע אני מנסה לתת לגולשים את הטוב ביותר.

אני שמח משתמשים נהנים מהבלוג :)

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי וואלה אתה אחלה בן אדם אתה ממש דואג להכל פה בחינם ומסדר הכל מביא קישורים להורדה לצפייה ישירה וואלה אחי צריך עוד אנשים כמוך בעולם תאמין לי

Admin אמר/ה...

מאמין, תודה רבה :)

אנונימי אמר/ה...

בבקשה
רק תגיד אחי באיזה שעה אתה מעלה את זה לצפייה ישירה?

Admin אמר/ה...

הפרק נמצא בתרגום (התרגום לא תלוי בי, אלא מתרגמים פרטיים) ולכן כל מה שנשאר זה לחכות..

אני מקווה מאוד שהתרגום ישוחרר היום, לכל המאוחר מחר.

Admin אמר/ה...

התרגום ישוחרר מחר ככל הנראה (היה למתרגם טעות, הוא סגר את הקובץ לי לשמור, קורה..)
אני יעדכן כשיהיה חדש.
לילה טוב.

Admin אמר/ה...

התרגום ישוחרר היום (חמישי) בשעות הקרובות.

אנונימי אמר/ה...

יאללה אחי אתה תותח והכל אבל מתי הצפייה ישירה יאללה כבר?

אנונימי אמר/ה...

באיזה שעב בערך?

אנונימי אמר/ה...

בשעות הקרובות או בימים הקרובים...

Admin אמר/ה...

התרגום שוחרר, אבל המתרגם שחרר את התרגום בפרמוט - idx/sub , ולכן אי אפשר לקודד את התרגום לפרק, אני מנסה להשיג את התרגום בפרמוט הרגיל.

אנונימי אמר/ה...

לאיפה שוחרר idx/sub אני יודע איך לחבר את זה לפרק רק תגיד איפה...

אנונימי אמר/ה...

אלה אדמין אחי
איפה אפשר להוריד את מה שיש
ואיזה כלים צריך כדי להדביק את התרגום לפרק, יש לי את הפרק על המחשב... תודה :)

Admin אמר/ה...

הפרק יהיה זמין להורדה בסביבות 8 - 9 בערב.

אנונימי אמר/ה...

ולצפייה ישירה?

Admin אמר/ה...

עודכנו ההורדות, צפייה ישירה בקרוב.

אנונימי אמר/ה...

לא יכלת להביא תתרגום לבד ? סיבכת אותי פה .. אחי תביא תרגום בנפרד בבקשה

Admin אמר/ה...

אני יעלה תרגום נפרד בעוד כחצי שעה.

גל בראונשטיין אמר/ה...

תודה אחי על fileflyer...

ירדן אמר/ה...

מעלים גם את התרגום לבד?!

Admin אמר/ה...

לא, בגלל שהמתרגם לא מעוניין בכך, התרגום בנפרד לא יפורסם.

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אחי אנחנו מאוד מעריכים את ההשקעה
פשוט אנחנו מאוד מחכים לפרקים האלה זו סדרה מושלמת !

Admin אמר/ה...

כנראה אני יצטרך למחוק את הלינקים להורדה, האתר שממנו נלקחו הלינקים טוען שגנבו מהם - למרות שאני השארתי קרדיט (מה שאתרים אחרים לא עושים..) שלחתי להם אימייל, אני ממתין לתשובה, אני מקווה שהם יסכימו להשאיר את הלינקים, במקרה שלא - אני יצטרך למחוק...

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה :]
תמשיך להשקיע D:

reuma1 אמר/ה...

תודה רבה ותודה על ההשקעה,כול הכבוד לאתר ולמתרגם

Unknown אמר/ה...

יש איפשהו תרגום בנפרד ?

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More