מסך מחשב 21.5 LEDבמחיר מטורף!

יום שישי, 29 באפריל 2011

ניקיטה עונה 1 פרק 20 תרגום מובנה

ניקיטה / Nikita עונה 1 פרק 20 תרגום מובנה - להורדה / צפייה ישירה בחינם 


סדרה זו מבוססת על הסרט הצרפתי מ1990 "ניקיטה / Nikita" , ועל הסדרה מ1997 "הגברת ניקיטה".
הסיפור מתרכז במחלקה סודית פיקציונלית של הCIA, הידועה כ"דיוייז'ן", אשר מאמן רוצחים צעירים. המחלקה בד"כ בוחרת צעירים עם עבר בעייתי, בד"כ בכלא, ובד"כ מאלה שאמורים לצאת להורג. אחרי שהמחלקה זיהתה מועמדים מבטיחים, הם מזייפים להם את המוות, ומציעים להם חיים חדשים. המגוייסים החדשים צריכים ללמוד להפסיק את הרגשות שלהם כדי להפוך לרוצחים מיומנים.

הורדה / צפייה ישירה:



שרתים נוספים נוסיף במוצ"ש, שבת שלום.

תרגום בנפרד להורדה, לחצו על התמונה:

תורגם ע"י דנידין1 מצוות Torec
קודד והועלה לרשת ע"י - Series-Israel.blogspot.com 

6 תגובות:

reuma1 אמר/ה...

תודה רבה וכול הכבוד

Admin אמר/ה...

בבקשה :)

עקב בעיות טכניות לא הצלחתי לעלות את הפרק לשרת megaupload.com , אני יעלה לmegaupload.com מיד בצאת שבת, שבת שלום.

Admin אמר/ה...

התחלתי לעלות לשרת megaupload.com וmegavideo.com, יהיה זמין לאחר משחק הכדורגל בין מכבי חיפה נגד הפועל ת``א , למי שמעוניין שידור למשחק יש בכתובת:
http://sport-live-il.blogspot.com/2011/04/maccabi-haifafc-vs-hapoel-tel-aviv.html

שבוע טוב.

אנונימי אמר/ה...

הי? פללייייייייייייייייייז המשחק נגמר כבר-לא????
אני רוצה להוריד את ניקיטה מ megaupload/
אלפיי תודות!

Admin אמר/ה...

עקב בעיה שלי תלויה בי - כנאה מישהו התלונן על האתר בפני megaupload.com , ולכן אני לא יכול לעלות קבצים לmegaupload.com עד להורדה חדשה, אני מעלה כרגע את הפרק לשרת אחר שנותן אפשרות הורדה בחינם זה השרת - upfiles.me , בנוגע לmegaupload.com , אני מנסה לברר כיצד לפתור את הבעיה, לילה טוב.

Admin אמר/ה...

נוסף שרת נוסף - upfiles.me , שאתם נכנססים ללינק יש לכם למטה 2 כפתורים "כניסה למנויים" וכפתור נוסף "הורדה בחינם" לחצו על הכפתור "הורדה בחינם" ותקבלו את הפרק :)

לילה טוב.

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More