מסך מחשב 21.5 LEDבמחיר מטורף!

יום שישי, 22 באפריל 2011

מלכי הבריחה עונה 1 פרק 6 תרגום מובנה

מלכי הבריחה / Breakout Kings עונה 1 פרק 6 תרגום מובנה - להורדה / צפייה ישירה בחינם.
תקציר הסדרה מלכי הבריחה / Breakout Kings 

במסע אחרי אסירים נמלטים, מארשלים אמריקאיים עושים עסקה עם מספר אסירים שברחו בעבר מבית סוהר. האסירים יצטרכו לעזור למארשלים בתפיסת אסירים נמלטים כדי לקבל עונש מינימלי בכלא, אך אם הם מנסים לברוח בעצמם, עונשם יוכפל!

צפייה ישירה / הורדה:







תורגם ע"י
Romeo , סונכרן על ידי geirdm , מקבוצת מתרגם פרטי.
קודד והועלה לרשת ע"י - Series-Israel.blogspot.com.
תרגום בנפרד להורדה


17 תגובות:

Admin אמר/ה...

בנוגע לתרגום - היה השבוע עיכוב לגבי התרגום, כרגע מתרגם את הסדרה מתרגם חדש, המתרגם "SuperTanker" מצוות HDSubs.

כרגע התרגום עומד על 25%.

אנונימי אמר/ה...

תודה

אנונימי אמר/ה...

איפה הקישור להורדה?

אנונימי אמר/ה...

יצא תרגום עצמאי בפורום FXP לפרקים 6 ו7

Admin אמר/ה...

תודה על העדכון, אם תוכל לשלוח לי את הלינק לתרגום באימייל - series.israel@gmail.com
זה יהיה אחלה, תודה.

Admin אמר/ה...

הפרק נמצא עכשיו בקידוד, תרגום מובנה יהיה זמין בשעות הקרובות.

Admin אמר/ה...

התקדמות הקידוד 90%

Admin אמר/ה...

קידוד 100%, מתחיל ברגע זה לעלות את התרגום מובנה.

Admin אמר/ה...

בשעה 2 (עוד כ50 דקות) יהיה הורדת תרגום מובנה.

Admin אמר/ה...

עקב בעיה באתר megaupload , אני צריך להתחיל לעלות את הקובץ שוב, במקרה ששוב יהיה תקלה, אני יעלה לשרת חלופי - unlimit.co.il

Admin אמר/ה...

יהיה תרגום מובנה בשעה 3, אני מקווה שלא יהיה בעיות שוב עם megaupload.

Admin אמר/ה...

טוב אני התייאשתי מלעלות את הפרק לmegaupload, אני מעלה ברגע זה ל- unlimit.co.il

אנונימי אמר/ה...

אפשר לקבל את הלינקים לתרגומים בנפרד בבקשה לgaloshri3@gmail.com
תודה מראש! :)

Admin אמר/ה...

יעלה בקרוב תרגום בנפרד..

Admin אמר/ה...

עודכן התרגום מובנה, אני מעלה עכשיו את פרק 7, ומיד אחרי זה יעלה התרגום בנפרד, ושרת נוסף להורדה - מגהאפלד.

אנונימי אמר/ה...

אפשר לינק לFILEFLYER בבקשה

אנונימי אמר/ה...

איפה הקישור?!

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More